twitter
rss

Scriam mai de mult, intr-un post despre stereotipiile si fobiile lui Dani, ca avem mari probleme cu taiatul unghiilor, mai ales cele de la picioare.

Am incercat in diverse feluri sa-i explic, sa-l pacalesc. Am taiat chiar si unghiile la ursul de plus, i le-am taiat in timp ce se uita la desene, in somn. Nu pot descrie teama pe care o avea in ochi si in glas cand vedea pe cineva taindu-si unghiile, nu mai zic de ale lui. Instant transpira tot, de parca cineva i-ar fi turnat o galeata de apa in cap, si vocifera.

Am reusit sa remediem probleme, cel putin la maini, cand intr-o zi si-a agatat o unghie si a rupt-o pe jumatate. A venit plangand la mine pentru ca-l durea. I-am explicat ca asa se intampla daca lasam sa creasca prea mult unghiile, si ajungem sa ne doara chiar mai rau decat taiatul lor. De cate ori i se rupe o unghie vine si spune: Taie unghia.

Dar ceea ce l-a convins definitiv de necesitatea acestei indeletniciri neplacute pentru el, a fost de fast experienta gradinita. Cred ca Doamna le-a inspectat mainile si i-a facut observatie ca sunt lungi si murdare. Si eu de asemenea am accentuat faptul ca cei care merg la gradinita au unghiile taiate si rad de cei care sunt murdari. Ceva a inteles el, astfel incat, acum nu mai avem probleme la taiatul unghiilor de la maini.

Cat despre cele de la picioare, inca lucram la filme cu scenarii mafiote. De obicei il tinem 3 oameni ca sa i le taiem, dupa ce s-au inmuiat o ora in cada, dar saptamana trecuta am hotarat cu tata sa-l rapim si eu sa-i fur unghiile. Dani striga la buni si la Mircea sa-l salveze ca l-am rapit noi. Dar de fapt intrase in joc si nu s-a mai impotrivit atat de tare.

2 comments:

  1. Si eu i-am taiat mult timp unghiile in somn, acum sta, doar ca se mai gadila la picioare uneori.Cea mai mare problema o avem insa la tuns.La salon nici nu se pune problema, eu ma ocup de treaba asta insa urla cu toata puterea,transpira si il ia tremuratul.E terorizat de tuns.Si la spalat la cap plange dar nu asa tare ca la tuns.

  1. La tuns am preferat varianta masina de tuns, cu model-adica tata. Am de tuns trei capete, de obicei in aceeasi zi. Se sustin reciproc.

    Dani nu vrea sa se spele pe cap pentru a nu-si pierde culoarea de la par. Asa crede el cand se vede plin de clabuc. Dar revine la sentimente mai bune dupa clatire.

Related Posts with Thumbnails