twitter
rss

Am ajuns si noi azi la Senat. Am fost aproape toti parintii trecuti pe lista. Copiii au fost cei mai incantati, au alergat pe scarile imense, pe holurile gigantice. S-au distrat trecand prin perimetrul de siguranta, curioasi de ce bipaie usa aia. Dani s-a avantat in explorare, curios sa stie ce este in nu stiu ce camera, unde duce alt hol.

Am ajuns, in sfarsit, in holul din fata camerei senatului, unde ne-am imbracat cu tricourile avand siglele fundatiilor Puzzle Romania si Invingem autismul.

A fost si o reporterita si un cameraman, care au luat interviu catorva senatori. Ne-au facut onoarea cativa senatori, care au venit sa faca poze alaturi de copiii nostrii, in timp ce faceau funda puzzle, pe mozaicul holului. S-au impartit cativa fluturasi informativi.

Intre timp copiii au alergat in cerc, pe fundita puzzle, unii mai curiosi au deschis usa camerei de sedinte. Am urmarit si noi, la televizorul din hol, discursul doamnei senator Elena Mitrea, un raport al situatiei din Romania si sustinerea legalizarii terapiei ABA in Romania.

Pentru vizionarea declaratiei politice a doamnei senator Elena Mitrea (PSD) aici. De la minutul 18 si cateva secunde pana la minutul 26.

Informatii legate de actiunea parintilor cu copii cu autism, de azi, gasiti aici si aici.

In consecinta s-a obtinut adoptarea unei propuneri legislative privind organizarea si functionarea activitatilor si practicilor de terapie comportamentala pentru persoanele care sufera de autism.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails