twitter
rss

Ieri, in timp ce ne chinuia creatia in plastilina, pe toti trei, adica eu, Dani si Mircea, Dani imi spune spontan:
-Am visat toate visele.
-Ce vise?il intreb eu mirata si curioasa.
-Vise, imi repeta el exasperat si contrariat ca eu nu-i stiu visele.
-Despre ce sunt visele tale? il descos eu.
-Visam ca megeam pinte chengi si funze...
-Unde mergeai si cu cine?
-Cu cineva, si face o pauza de gandire. Cu tine. Si cu Micea, tata si buni. Megeam la locul de joaca, in pac la bloc.
Si incepe sa-mi descrie cu lux de amanunte toboganele, si imi dau seama ca el viseaza scenele cand mergem toti in parc , la Moghioros, de obicei duminica.
-Si apoi am visat si ciocolata, multa ciocolata, si se scoala de la masa si-mi arata pe tot covorul.
-Era o mae de ciocolata si eu faceam asa, si se arunca pe covorul din camera mimand o balaceala in ciocolata.
Si pentru a incheia capitolul vise, l-am intrebat cum se simtea el in vis. Raspunsul?
-Bine, eam feicit.

Asta spune totul, nu?

5 comments:

  1. Spune, spune totul :)))

    (daca viseaza ciocolata, Dani e de-al meu :))) )

  1. Foarte frumos!

  1. @Mamituni: Si cand te gandesti ca pana anul trecut nici nu gustase ciocolata, pentru ca nu vroia.

    @Lola: Am asteptat de foarte mult timp sa aud visele baiatului meu, si ma bucur ca, deocamdata are vise frumoase.

  1. Pai cred si eu ca era fericit daca se balacea in ciocolata! Copiii astia daca ar manca toata ziua ciocolata, ar fi fericiti. Ca de urcat pe tavan, sigur s-ar urca. :)) Si eu am inceput sa le dau ciocolata, rar, dar mi-am calcat pe inima totusi. Mihai insa tot mai are vise urate cateodata. Sper si eu sa vina si sa imi povesteasca ceva frumos, visat de el.

Related Posts with Thumbnails