twitter
rss

Zilele astea este foarte curios si pune multe intrebari. I-am aratat niste poze cu o catelusa, Lady, care din pacate a murit chiar in anul in care s-a nascut Dani.
-De ce a murit?
-Era foarte bolnava.
-Trebuia sa o duci la spital.
-Am dus-o, am si operat-o, dar tot a murit.
-Ihm.

Tot asa i-am aratat niste poze din perioada in care nu eram casatorita, si mergem cu foarte multi prieteni la toate festivalurile.
-Da unde e tata?
-Nu este in poza, nu-l cunosteam atunci.
-Da noi unde eram?
-Care voi?
-Eu si Mitea?
-Nici voi nu existati.
Se uita foarte incredul la mine, nu intelege cum vine asta. Dar e curios:
-Da cum eam eu cand eam mic?

Cum in ultima vreme, Dani este foarte nemultumit de incercarile de cotropire ale lui Mircea, se gandeste tot mai mult la solutii.
-Vreau sa scap de copilul asta.
-De cine ?
-De fratele meu, Mitea.
-De ce?
-Pentu ca ne cetam tot timpul. Imi ia jucaiile.
-Si cu cine te vei mai juca?
-Il aduc pe pietenul meu.
-Care prieten?
-Iancu, pietenul meu.

4 comments:

  1. Felicitari!
    Intrebari profunde care oglindesc rationament.Ma intreb daca si cand vom ajunge si noi la asemenea performante.

  1. Multumim.
    Speram sa ajungeti si voi aici, cat mai curand si cat mai bine.

  1. Felicitări pentru că pune întrebarea "de ce?". Mare lucru.

  1. De ceva timp pune mereu intrebarea De ce? Si nu se opreste decat atunci cand se considera multumit de raspuns.

Related Posts with Thumbnails