twitter
rss

Bunica a cumparat paine proaspata si toti ne-am repezit la ea, adica eu, Dani si buni. Mircea nu a vrut paine, el a vrut doar salam.

Aproape ca-mi terminasem bucatica si ma uitam la Dani cum se chinuia cu a lui, mai mare. Vazandu-ma cum il priveam, a presupus ca mai vreau si mi-a spus:
-Daca vrei... si mi-a intins painea.
-Nu, multumesc, i-am raspuns eu.

Putin mai incolo, cand mai avea o inghititura din paine m-a intrebat iar:
-Mai vrei paine? Uite, ia o guita-gurita!

Este prima oara cand Dani este foarte darnic si chiar asteapta sa te serveasca cu ceva, anticipand o necesitate. Este adevarat ca, aceste lucruri, le face deocamdata cu mine, dar sper sa le faca si cu ceilalti.

4 comments:

  1. Este un semn bun. Felicitări!

  1. Multumim. Asteptam si alte semne bune.

  1. Stiu ca mie mai imi dadea jumatate de pufulet, dupa ce il molfaise. Dar nu verbaliza. Mircea macar nu da nimic. E ale lui. Toate.

  1. Da, si mie imi dadea cate cevade mancare, dar fara sa verbalizeze. Acum insista chiar.

Related Posts with Thumbnails