twitter
rss

Dani nu face conversatii prea lungi, dar da raspunsuri prompte la diferite lucruri. Ca aseara, de exemplu, cand mai intai s-a inghiontit cu Mircea si cand a vazut ca Mircea s-a dus la tata sa-l parasca, a luat pozitie si foarte serios a spus tare: Minte, Mitea minte.

Cand ne-am asezat pe canapeaua mica, eu si Mircea, Dani a venit si el sa se aseze, dar cum nu sunt decat doua locuri, el nu prea mai avea loc. Asa ca s-a strecurat usor pe langa Mircea, si cu o voce mieroasa i-a spus: Baiatule, te og-rog, face-mi si mie loc.

Facand abstractie de forma incorecta a verbului, mi s-a parut extraordinar ca Dani a inceput sa foloseasca formulele de politete. Apoi l-a impins usor cu picioarele pe Mircea, si uitandu-se la mine, mi-a spus: Am facut schimb de locuri. Numai schimb nu era, dar macar a facut atenuat actiunea printr-o cerere oficiala, sustinuta de impingere mai delicata, astfel incat Mircea nu s-a mai simtit ofensat sau deranjat prea tare de faptul ca fusese dat jos de pe locul lui.

Si seria de interventii spontane ale lui Dani, s-a incheiat cu alunecarea lui spectaculoasa pe parchet, chiar langa caloriferul din biblioteca. de obicei l-as fi chemat sa-l pup, dar de data asta m-a pufnit rasul. Foarte uimit si chiar enervat mi-a spus: Mama, ai ras de mine! De ce ai ras de mine?

3 comments:

  1. Si la noi Mihai a inceput sa aiba comportament de sef de haita: impinge, ia jucarii a apoi sa le dea inapoi ca sa vedem cat de bun e el, chestii de genul asta... Zilele trecute am avut insa si o reusita: pentru prima oara i-am facut sa se joace impreuna fara urlete si tipete. La voi banuiesc ca a mai trecut gelozia, ca baietii sunt ceva mai mari, dar la noi, recunosc, nu imi place deloc perioada asta.

  1. La noi se bat in parte :) Mircea a inceput si el sa dea serios, nu doar sa planga. Plus ca e ranchiunos de nu se poate. Fight Club.

  1. @Laviniars: Ai mei au zile excelente cand se joaca foarte frumos, dar majoritatea sunt cu urmariri ca-n filme, cu placari ca la rugby, cu tipete ca in filmele horror si evident cu paratul de rigoare.

Related Posts with Thumbnails