twitter
rss

In ultima vreme, Dani se tot imagineaza cum era mic, facand, evident, comparatie cu Mircea. Asa ca de multe ori, il vezi ca sta pe vine, ca un pitic si spune foarte serios, demonstrandu-ne noua:
-Uite, cand eam eu mic, eam asa, ca Mitea.
Apoi se ridica repede:
-Gata, mi-am evenit-revenit. Acum sunt mae la loc.

Tot in ultima vreme a descoperit gradele de comparatie si le foloseste mereu:
-Eu sunt mai mae decat Mitea. Mitea e mai mic decat mine cu 2 ani.
-Eu sunt mai fumos decat Mitea. Sunt fumos ca tine, mama.

Si ca sa ma imbuneze pe mine, foloseste si :
-Mama este cea mai fumoasa, spune el zambind strengareste spre tata.

2 comments:

  1. ma crezi ca si mariuca e in perioada in care tot zice: "stii, eu cand eram mica ..." etc.?

    repeta obsesiv chestia asta

  1. Este normal la varsta asta sa se raporteze la alti copii mai mici si sa aibe de fapt primele amintiri, verbalizate, care sunto combinatie intre propriile amintiri imagine si relatarile noastre de genul : si tu erai mica si faceai asa.

Related Posts with Thumbnails