twitter
rss

Azi dimineata ne jucam toti in camera baietilor, si din senin, Dani ne anunta, foarte serios:
-Aveam un vis azi noapte, si face o pauza, parca asteptand sa-l intrebam mai multe.
Evident ca eu am fost pe faza si foarte curioasa, l-am intrebat imediat:
-Despre ce era visul tau?
S-a uitat putin incurcat la mine si am reformulat:
-Ce faceai tu in visul tau?
-Eu il dadeam pe Mitea pe jos, il tanteam.
Este clar, visele lui sunt legate de joaca cu Mircea, de fapt cu trantele si bataile lor.

In alta ordine de idei, este prima oara cand Dani povesteste un vis, si mai mult o face spontan.

2 comments:

  1. Deci Mircea e "nenea cu un dinte" al lui Dani... ;)) Sunt curioasa cand o sa inceapa si Mihai sa aiba vise cu noi sau sa ne zica despre ele. Deo camdata ii da inainte cu furnicile care ii iau jucariile daca nu le strange, asta e marea lui grija inainte de culcare. :D

  1. Fiecare cu ce-l doare. Azi noapte Dani a visat ca Mircea a plecat din camera si s-a dus la bunica si eu l-am adus din nou in pat. E adevarat ca Mircea mai face faze de astea noaptea, dar chiar azi noapte a dormit bustean.

Related Posts with Thumbnails