twitter
rss

Ei bine, exista si o partea a treia pentru ca exista si puzzle de plastic moale, nu stiu cum se numeste in varianta tehnica. Stiu doar ca este interesant la pipait, viu colorat, si de diferite dimensiuni, si tematici variate. Pentru a citi despre puzzle de lemn si carton, dati click aici si aici.

Eu i-am cumparat lui Dani un set cu litere si cifre. Exista in doua dimensiuni, unele de 7 sau 8cm pe tot atat, si unele mai mari de 12cm/12cm, modelul pe care l-am cumparat si eu. I le-am montat , sub forma de covoras, in ordine, apoi i-am scos literele si cifrele si l-am pus sa le puna la loc. L-a amuzat foarte mult. In acest fel ne jucam si pe jos, simtea materialul si vedea literele si cifrele. Dani recunostea cifrel si literele inainte sa le poata pronunta. oricum primele litere spuse au fost vocalele, adica A si U, mai tarziu au aparut E, I si O. Iar dintre cifre, primele au fost 1, 2.

Mircea a fost si el foarte incantat, nu sa-l faca, ci sa-l desfaca in bucati, spre disperarea lui Dani care plangea, si incerca sa-l refaca cat mai repede, dar nu cu aceeasi viteza cu care mesterea piticu.

Apoi am descoperit puzzle-urile mari, de 25 cm/25cm. I-am cumparat unul cu mijloace de transport: masina, bicicleta, scuter, avion, tren, camion, masina de curse, etc( in total 10 bucati care se pot imbina pentru a face un covoras destul de mare). Am inteles ca sunt si cu fructe, legume. Nu le-am vazut, dar cred ca sunt interesante. Stiu sigur ca sunt facute din piese, bucati mai mari.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails