twitter
rss

Asa cum am mai scris in alt post, am descoperit figurinele de ipsos facute de Adrika Design si am comandat cateva, ratuste, crocodili, delfini si pitici.

Nici nu mi le-au adus bine, ca Dani le-a vazut si a vrut sa le picteze. Asa ca am adus repede tuburile de tempera, pensulele, si ne-am asezat cuminti la masa din curte.


Dani a vrut sa picteze o ratusca si un crocodil. Mi s-au parut foarte dragute. Dani si-a dat toata silinta sa acopere toate portiunile albe, cu galben, respectiv verde. A tinut foarte bine pensula, si a folosit culoarea si apa in proportii bune. Noroc ca tempera mea se usca rapid si l-a scutit de neplacerea murdaririi. E adevarat ca la detalii, l-am ajutat si eu, pentru ca altfel ar fi iesit foarte colorat si de neinteles. L-am ajutat sa faca punctele, cu mana mea peste a lui, i-am aratat cateva mici trucuri, folosind coada pensulei pentru a face ochii sau dintii.

Nici nu stiu cand a trecut aproape o ora, in care a fost fascinat, constiincios si foarte multumit de el. Ba mai mult a mai vrut sa picteze si pe o foaie. Iar de data asta nu l-am mai ajutat deloc.

A ales sa deseneze doua case, care, dupa explicatia data chiar de el, sunt una a lui Mitea si una A lui Dani. A mea este mae, a spus Dani, si a continuat, A Mitea e mica, e egata-legata de a mea. Si chiar asa le-a desenat, una mica si una mare, legate cu un fir intre ele, ca vagoanele de la tren. Mi s-a parut interesant ce soare mare si central a desenat, chiar daca galbenul lui este cam, amestecat cu putin negru si verde. Si multi nori, albastrii de data asta. Si neaparat un drum, deschidere si comunicare cu altii. E adevarat ca drumul este accesibil doar casei lui Dani.

NB: Figurinele sunt accesibile, ca pret si cei de la firma foarte promti. Ii recomand cu placere.


2 comments:

  1. Vreau si eu o ratusca sau un pitic, dar gata vopsite :) Se poate face o comanda direct la artist ?

  1. O sa-l intreb pe maestru si te anunt, dar cred ca nu te va refuza.

Related Posts with Thumbnails