twitter
rss

Am gasit intr-un magazin un set de figurina de ipsos, pentru lumanari mici rotunde, cu 4 culori si o pensula, inclusa. Eu am gasit un Mos Craciun si un om de zapada.

Am vrut sa le dau mai tarziu, de Mos Nicolae si sa-i facem o surpriza
Mosului Craciun, sa-i facem o lampa. Dar ochii ageri ai baietilor au detectat cutiile ciudate si au cerut imediat. Mircea striga cat putea de tare: Pensula, iar Dani se chinuia sa se catere pe biblioteca, spunand: Nu ajung sus, veau sa pictez.

Asa ca am instalat atelierul de creatie chiar in biblioteca, pe biroul lui tata si iata ce a iesit.

Mircea a folosit toate culorile, asa ca omul lui de zapada arata ca un pom de craciun. Dani in schimb a urmarit cu atentie imaginea de pe cutie si l-a imbracat pe mos in rosu, iar felinarul l-a facut cu albastru.


Ca sa mai coloram putin figurina, am pus verde la mansete, la curea si la motul caciulii.
Dani a fost foarte meticulos, si desi initial a colorat si barba in rosu, am dres-o amandoi punand gri peste barba, la sfarsit.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails