twitter
rss

Pentru ca le place foarte mult sa picteze, le-am propus copiilor mei sa facem niste caini, figurine de ipsos.

Mircea a ales sa-l faca pe cainele nostru cel negru, Nero iar Dani a facut un caine galben, un fel de Pluto.


S-au asezat cuminti si nerabdatori la masute si au asteptata pana am adus figurinele, paharele si pensulele si culorile( tuburi cu acuarele). Fiecare si-a pictat cainele, vanand toate spatiile albe. Dani era tentat si de o dactilopictura.

Dani s-a incumetat si la detalii, codita, urechi, gura si ochi. Desi a dat si pe langa, a reusit ,in mare parte, sa puna culoarea acolo unde trebuie. Iar ca premiu, a pocnit toate balonasele de la hartia de impachetat, folosita pentru figurine.

Si aici aveti dovada maiestriei lor. Mircea a inceput sa fie mai constiincios, mai atent. Si evident toate operele lor stau la loc de cinste intr-o vitrina veche, din zestrea bunicii. Fiecare stie foarte bine care sunt piesele lor si care ale celuilalt.

5 comments:

  1. Mai multe imi place ala galben, Nero parca a iesit prea...negru. Dar au mana buna baietii, ma intreb daca au mostenit talentul din familie.

  1. Asta e, Nero e negru, noroc ca i-am mai pus niste pete albe pe el, ca altfel nu se mai intelegea nimic din el.

  1. Au iesit conform varstei, cel galben, mai dragut! Dar figurinele, de unde le-ai luat?

  1. Figurinele le-am comandat pe internet de pe www.adrikadesign.ro, la 4 si 5 lei bucata.

  1. @aloona: Trimit mail cu oferta lor.

Related Posts with Thumbnails