twitter
rss

Ieri l-am auzit de patru ori, pe Dani, folosind cuvantul trebuie. Prima oara statea la mine in brate, pe covor si ne uitam pe o carte. La un moment dat se ridica si eu ma uit intrebatoare la el, nedumerita. el ma lamureste imediat si-mi spune:
-Trebuie sa ma duc la baie.

A doua oara l-am auzit spunandu-i lui Mircea, in timp ce se jucau in dormitorul de lemn:
-Micea s-a acuns si eu trebuie sa-l caut, sa-l gasesc.

Am observat ca Dani, de cate ori invata ceva nou, un cuvant sau constructie verbala, o foloseste de foarte multe ori, si de cele mai multe ori in situatii corecte.

In timp ce ne jucam toti in pat, iar Dani transformase patura in barca, el ne explica:
-Meg-merg cu baca asta. Trebuie sa aung-ajung la mal.

Dupa ce s-a sters la nas cu o batista de hartie, si-a spus singur, cu voce tare:
-Evetelu-servetelu ata-asta e mudal-murdar, trebuie sa-l aunc-arunc la gunoi.

5 comments:

  1. Felicitări şi la cât mai multe forme verbale noi!

  1. Multumim, sa speram ca o va tine in acelasi ritm.Automotivatia este foarte importanta pentru independenta.

  1. Eu inca nu l-am auzit decat o singura data cu trebuie, nu mai retin contextul, dar nu e timpul trecut.

  1. Mai stai si tu pe acasa si o sa-l auzi mai des. Cere concediu!!!!

  1. Sa stii ca mi se si da, sigur ca da.

Related Posts with Thumbnails