twitter
rss

In ultima vreme Dani face din ce in ce mai multe glume si rade cu pofta.

Una din cele mai folosite este raspunsul la intrebarea exasperata a bunicii: Eu cu cine vorbesc?, la care Dani raspunde razand: Cu peretii.

Daca il intrebi: Ce este fratele tau? iti va raspunde fie ca e pui, frate, dar mai ales pucelobanca-purcelo-banca.

Azi se alerga cu Mircea si la un moment dat, Dani trece pe langa mine si il aud strigand la Mircea: Cine e ultimul e tantalau.

Am ramas interzisa, am crezut ca nu am auzit bine. Putin mai tarziu Dani a repetat faza, in timp ce ajungea triumfator primul la el in camera si radea din tot sufletul: Mitea e tantalau. Ma gandesc ca a auzit undeva, la desene animate, glumele astea, pentru ca noi nu folosim cuvintele gen tantalau.

La doamna psiholog logoped raspunde de multe ori la deruta, dar mai ales rade in timp ce spune vre-o prostioara. Iar doamna il incurajeaza raspunzandu-i: Mai tu ma pacalesti, iar Dani rade si mai tare.

Azi eram in bucatarie si Dani vine foarte serios la mine si spune:
-Da-mi alta haina, asta e uda.
Eu incerc sa-mi imaginez cum a reusit performanta asta. Si il intreb:
-Ia sa vad unde este uda.
Dani nu ma lasa sa pun mana pe haina si rade. Atunci banuiesc ca o farsa si-l intreb:
-Esti ud sau ma pacalesti?
Dani rade in hohote si spune:
-Te pacaesc.
Evident haina nu era uda si nu exista nici o sansa se se ude. Dar aproape ca m-a pacalit cu tonul lui serios si alert. Din pacate il pufneste rasul prea repede.

Oricum faptul ca face glume si se amuza este un lucru foarte bun, mai ales pentru Dani.

2 comments:

  1. Mie imi face in continuare aia cu nu vorbesc cu tine, vad ca-l amuza. Si ultima oara mi-a zis ca vrea sa-l trimita pe Mircea in Timbuktu. Sper sa nu reuseasca, mi-e drag Mircea.

  1. Copiaza expresii si situatii si le aplica si el pe cel mai apropiat, adica Mircea.

Related Posts with Thumbnails