twitter
rss

Ieri l-am auzit pe Dani spunand versuri din acest cantecel, pe care eu il auzisem mai demult. Este un cantec simplu care te invata culorile raportate la cateva lucruri fizice, concrete.
Dani tot repeta Vede este funza, Soae este galben, Foaia-floarea. Imi suna foarte cunoscut si l-am cautat pe internet. L-am intrebat de unde il stie si mi-a raspuns ca de la gradinita. A inceput sa spuna mai multe lucruri de la gradinita.

Acesta este cantecelul culorilor:

Culorile se cearta
Ca vor sa stie bine
Care-i mai importanta
Si ma-ntreaba pe mine.
Eu raspund:
Soarele e galben,
Verde este frunza,
Cerul e albastru,
Rosie-i buburuza,
Orange este polenul,
Violeta-o floare,
Indiggo- fluturasul
Totul e culoare!

Culorile indata
Rasufla usurate
Le este clar de-acuma
Cat sunt de importante,
Pentru ca:
Soarele e galben
Verde este frunza
Cerul e albastru
Rosie-i buburuza,
Orange este polenul
Violeta-o floare
Indiggo-fluturasul
Totul e culoare!

1 comments:

  1. Hello, i feel that i saw you visited my weblog so i came to return the favor?
    .I am attempting to find issues to enhance my web site!
    I suppose its ok to make use of some of your ideas!

    !

    My page: airplane landing games

Related Posts with Thumbnails