twitter
rss

9 comments:

  1. Superba, mi-a placut foarte mult de cand am vazut-o prima oara. Ar trebui cand mergem in Ikea sa cautam si rame, pentru ca as vrea sa le pastram. Mi-ar infrumuseta camera.

  1. O sa le inramam intr-o buna zi.

  1. Nu ai putea sa mai faci cateva peisaje ? Eventual unul de primavara, cat mai viu colorat.

    PS : cum merge Ubuntu ? :)

  1. Ubuntu merge bine, deocamdata.

  1. Sa va traiasca Ubuntu, nou nascut in computerul vostru! Acum nu m-as mai intoarce la Windows nici in ruptul capului. Ubuntu rocks!

  1. Da, si Aria Giovanni se vede mult mai bine pe Ubuntu, sa stii. Parca e vie... :)

    Sper ca cenzura sa nu-mi inlature comentariul.

  1. Cine e Ubuntu? E clar ca mi-a scapat ceva...!

  1. Gata, m-am lamurit. Am citit pe blog-ul lui Cinabru!

Related Posts with Thumbnails