twitter
rss

Am ales o pisicuta, dar m-am gandit sa o fac mai interesanta, asa ca am facut conturul din puncte, pe care Dani trebuia sa le uneasca pentru a reconstitui animalul, si apoi sa o coloreze cu o culoare, la alegere.

Cam asa a iesit. Grijuliu la inceput, cu unitul punctelor, apoi usor dezlanat sa ajunga mai repede la punctul de final. Si-a ales apoi culoarea galbena si s-a avantat intr-o cruciada destul de obositoare, tinand cont de marimea animalului si suprafata ce trebuia acoperita. Inca nu face liniile unele langa altele, nu are o dexteritate prea buna. Dar se va rezolva cu timpul.

La imaginile mici, le coloreaza repede si bine, dar la cele mari se plictiseste. Asa se explica de ce mai sunt si spatii necolorate. Dar in mare este bine. Imi place ca el se ghideaza singur in timpul activitatii: Coloez inauntru, afaa amane alb( Colorez inauntru, afara ramane alb). Coloez-colorez cu galben. Asta e o pisica, etc.

2 comments:

  1. Daaaa... chestia asta cu plictiseala e valabila la toti. Si a mea pateste la fel.

  1. O sa se obisnuiasca ei, pana la urma.

Related Posts with Thumbnails