twitter
rss

Dupa o pauza cam mare, de aproape o saptamana, azi l-am dus pe Dani la gradinita. Asa cum ma asteptam, a inceput sa planga atunci cand l-am impins usor in clasa, si sa spuna: Mama veau sa stau cu tine. L-am pupat si l-am asigurat ca ne vedem in curand, si sa o astepte pe buni, la pranz.

Aseara am hotarat sa schimb povestea, daca pana acum ii spusesem ca stau in alta camera, tot la gradinita, acum i-am spus ca ma duc la servici, asa cum face si tata.

Azi au avut engleza, de la 11 la 11 si jumatate, dar Dani nu a stiut sa-mi raspunda ce au invatat azi. Cred ca va trebui sa vorbesc cu domnisoara respectiva, sa vad ce cuvinte noi au invatat. Ma supara faptul ca Dani nu este receptiv la ceea ce il pot invata altii. Cu mine invata foarte repede cuvinte in engleza. Ultimele cuvinte au fost legate de jucariile lui: dog, cat, cup, dworf, house, bucket, car, truck. Si oricand il intreb cum se spune in engleza un lucru, imi raspunde fara ezitare. Si pot spune ca stie cam 20 de cuvinte, deocamdata. Uneori cand povesteste, foloseste cuvinte in romana si in engleza.

Buni mi-a spus ca a aflat de la Doamna, ca Dani s-a tavalit azi pe jos. De altfel a recunoscut si el singur, dar nu mi-a dat si motivul pentru care a facut-o. Mi-a spus ca au colorat si a baut putin lapte. A fost destul de scump la vorba.

O sa vorbesc eu mai multe, maine, cu Doamna. Oricum am hotarat sa-l duc doar 3 zile: marti, miercuri si joi, pentru ca marti si joi au engleza, iar miercurea vine de obicei, o data pe luna teatrul de papusi. Vinerea mergem la psihologoped, si cred ca marti la centrul logopedic nr. 6, la alt psihologoped. Nu strica niciodata inca o ora de logopedie, mai ales ca este gratuita.

2 comments:

  1. Macar ati facut pace sau tot sunteti certati ? Ca sa stiu daca trec pe acasa sau imi fac treaba pe la teatru. Dimineata era suparat si foarte tacut.

  1. Ne-am impacat, si sper ca maine sa fie mai binevoitor cu toti si toate.

Related Posts with Thumbnails