twitter
rss

Cam de doua saptamani, am trecut la alta strategie de socializare, cu copii, antrenament pentru gradinita. Asa ca vine la noi fetita vecinilor, Selin si se joaca cu Dani si Mircea. Fetita e fascinata de desenele pe care le fac eu cu Dani si vrea si ea sa invete, asa ca facem cat mai multe ateliere, de taiat hartie, lipit, modelaj cu plastilina, concurs cu carucioarele de jucarie, ne jucam de-a v-ati ascunselea.

Aseara Dani a avut o logoree de zile mari. Vorbea mereu si fara sa-l intreb, ii explica lui Selin ca sunt doi oae-soare-sori pe foaie, ca are un camion si tenuri-trenuri care mege chine-merg pe sine.
Apoi mi-a cerut atu caun- alt scaun si s-a asezat la masa Miha -masa lui Mircea si chiu chena taba-scriu un chenar pe tabla.
Nu-mi venea sa cred cat de mult vorbea, singur, despre ce-l interesa, explica, fara sa-l intreb sau sa-l dirijez cumva.

Iar azi mergeam grabiti pe strada si el repeta mege bambai-mergem la tramvai. Iar acasa in timp ce manca l-am intrebat:
Eu: Unde am fost azi Dani?
Dani: Coa-cora-magazinul.
Eu: Cu ce am mers?
Dani: Bambai-cu tramvaiul.
Eu: Si ce am luat?
Dani:...
Eu: O carte, lapte...
Dani: Apte Miha-lapte pentru Mircea, a completat.
Eu: Da. Si unde stai tu acum?
Dani: Caun masa-pe scaun la masa.
Eu: Cu ce mananci?
Dani: Gua mov-lingura mov.
Eu: Ce mananci?
Dani: Baca-vaca Paula, budinca.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails