twitter
rss

Dani adora sa se ascunda in patura, in cea verde de preferinta. Evident ca si Mircea e incantat de ascunsul in patura, sau cort. In fiecare zi, invariabil, baietii mei cotropesc patul si cearceafurile, si paturile, si chitaie fericiti.

Dani: Dani acuns-Dani s-a ascuns.
Eu: Unde?
Dani: Sub patua-sub patura. Miha hai-Mircea haide si tu.
Eu: Cine chitaie acolo?
Dani: Chit, chit. Apoi liniste, si se aude: Miau, miau.
Eu: Vai de mine avem un soricel si o pisica?
Dani: Doua, tei chichici-trei pisici.
Eu: De unde trei pisici?
Dani: Doua Enal, una geam- Doua ale lui Enal si una a vecinilor, care sta la geam toata ziua.
Eu: Si ce fac pisicile?
Dani: Doame-dorm.
Eu: Cred ca mai degraba avem o fantoma, uite cu cearceaful pe cap.
Dani rade pe infundate, cu patura pe cap si spune:
Miha fantoma, Dai chichica-Dani este pisica.

Intre timp Mircea se prapadeste de ras, si se chinuie sa-si puna la loc cearceaful pe cap. Si vorbeste foarte tare, Cucu bau, Cucu bau.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails