twitter
rss

Multe lucruri sunt compuse din ovaluri sau jumatati de ovaluri, din triunghiuri.
Eu am facut cu Dani din ovaluri si triunghiuri un pinguin si un iglu. Un oval mic-capul, un oval mare-corpul, alt oval mic-aripa si trei triunghiuri pentru cioc si 2 picioare. Pentru iglu am facut un oval mare si l-am taiat in doua, si pentru usa de la iglu am taiat un oval mic. Ca sa intregim peisajul am facut si o gaura, o copca dintr-un oval, in care se vede un peste facut evident dintr-un oval-corpul si un triunghi-coada.A iesit cam asa.

Iepurasul e preferatul lui Dani, il deseneaza singur, evident nu ies foarte bine ovalurile din care este compus, dar se intelege ce este. Facem un oval mic pentru cap, un oval mare pentru corp, doua ovaluri alungite pentru urechi, 2 ovaluri mici pentru picioarele scurte si 2 ovaluri mai mari pentru picioarele lungi si un oval mic de tot pentru codita. Doamna psihologoped l-a invatat pe Dani sa deseneze iepurasul cu ajutorul unei poezii simple si foarte dragute de altfel.

Fac intai un mic oval
S-apoi altul colosal.
Gura, ochi, mustati la bot
Doua urechi lungi de tot.
Si-i mai fac patru picioare
Ca-i istet la alergare,
Doua scurte, doua lungi
S-apoi prinde-l, de-l ajungi.

NB: desenul e facut de Dani.
Multe astfel de forme compuse se gasesc si pe www.didactic.ro

0 comments:

Related Posts with Thumbnails