twitter
rss

Asta mi-a spus Dani cand a vazut multi puisori de vanzare. Erau mici de tot, cafenii, majoritatea. Si piuiau foarte tare. Cred ca aveau cateva zile. Dani ii urmarea fascinat. Si nici nu erau scumpi, 3 ron bucata. Dar trebuie sa ia grija de ei, mai ales ca sunt asa mici. De luat in casa nici nu se pune problema, pentru ca Mircea sigur ii sugruma sau se aseaza pe ei.

Am inceput sa-l linistesc pe Dani, explicandu-i ca o sa vedem destui pui la tara, unde intentionez sa mergem cat mai curand, pentru prima oara.
Dani: doua bunici-am doua bunici.
Eu: Da, doua bunici. Cum le cheama?
Dani: Mimi Argi-Mimi si Argi. Ein ae doua bunici-si Selin are doua bunici.
Eu: Sigur ca da.
Dani: megem tenu-mergem cu trenul. Acum.
Eu: Nu chiar acum, mai incolo.
Si apoi iar isi aduce aminte de pui si incepe sa planga si sa spuna: Veau pui.

Cand am ajuns acasa, el s-a intors la poarta si tragea de ea si striga Dechide poata. Pui.

I-am explicat ca puii sunt vii, si trebuie sa aiba grija de ei, sa le dea sa manance, sa le faca curatenie. Nu sunt jucarii, nu poate sa-i smotoceasca. Nu stiu daca a inteles. O sa vad cum va reactiona la tara.

Mai degraba ma tem de reactia lui atunci cand unul sau amandoi puii vor muri. Si asa este foarte sensibil. Ultima oara cand i-am citit Frumoasa adormita, din colectia Adevarul, si i-am spus ca Aurora a murit, Dani a reactionat destul de afectat. A muit? m-a intrebat si apoi s-a intristat, aproape era sa planga. De abia cand fata s-a trezit la viata, Dani s-a mai inveselit. Sa inteleaga oare ca moartea este un moment de tristete? Sau o asociaza cu plecarea definitiva a persoanei?
O sa ma lamuresc cand va vorbi destul de bine, si-mi va explica el.

2 comments:

  1. Ma mai trezeam si cu pui acasa. Dar sigur nu scapau de Mircea, si nici de Nero. Dar erau pui de gaina sau de ce, ca nu m-am prins.

    Altheate, dar pisica nu ii iei ?

  1. erau pui de gaina. Si nu mai vreau alte animale, e suficient Nero.

Related Posts with Thumbnails