twitter
rss

Noi ne jucam foarte mult, transformam orice lucru in altceva, si ne inchipuim. Ultima oara ne-am imaginat ca patura noastra este o pestera. Si am inceput sa o descriem. E ca o camera in piatra. Si e intuneric si cald. In pestera sunt niste turturi mari, unii pe tavan si altii pe jos.

Dar mai ales in pestera sunt lilieci. Iar liliecii stau agatati de tavan, cu picioarele, iar capul lor atarna in jos. Partea asta i-a placut lui Dani cel mai mult, pentru ca joaca lui preferata, cu tata, este sa fie tinut de picioare si leganat cu capul in jos.

Liliecii astia se distreaza foarte bine, pentru ca toata ziua dorm si noaptea ies la vanatoare. Ei zboara si prind insecte. Cu ocazia asta l-am invatat si cum se spune in limba engleza la liliac-bat. A repetat fascinat.

Dupa un timp a iesit de sub patura si a spus usurat: Esit afaa, umina ae-am iesit afara, la lumina si aer. Intr-adevar se facuse cam cald in pestera noastra, dar Dani a rezistat eroic pana am terminat povestea.

Cam asa folosim noi toate momentele pentru a le transforma in invatatura, testez senzatiile lui Dani, il invat ceva nou si interesant.

Cand am fost la Selin, acum cateva saptamani, m-am folosit de mingea fetei, frumos desenata, cu toate continentele pamantului, sa-l invat putina geografie, la nivel general-continentele macar, si unde este tara noastra. A fost foarte incantat de prezentare si a retinut surprinzator de repede continentele, mai ales ca i-am dat ca puncte de repere, cel mai mic si cel mai mare, faptul ca toate incep cu litera A si doar unul cu E.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails