Desi am scris intr-un alt post, despre interpretarea desenelor copiilor, adica aici si aici, am uitat sa mentionez un lucru destul de important, si anume ca, desenul unui copil se preteaza unei interpretari dupa varsta de 6, chiar 7 ani. Si pentru o mai buna acuratete, ar trebui studiat desenul copilului pe parcursul mai multor sedinte.
La varsta de 3 sau 4 ani, copilul trebuie incurajat sa deseneze, cum poate, dar mai ales tot ce se poate. Trebuie sa va indemnati copiii sa deseneze cat mai detaliat, in acest mod va puteti da seama de cat de bine cunoaste schema corporala proprie dar si a celorlalti.
Explicati-le ca sunt foarte multe parti ale corpului mai putin vizibile dar la fel de importante ca si cele mari, de exemplu articulatiile .
Dani a desenat cu placere de la 2 ani si jumatate. Partile importante, mari ale corpului, erau mereu bine reprezentate, adica ma refer la cap, corp, maini si picioare. Am observat ca aceasta reprezentare, fara elementele de legatura, gat, brate, a durat pana aproape de 3 ani si jumatate. Dupa aceasta varsta a inceput sa le deseneze si pe acestea clar, si am realizat ca au inceput sa apara o data cu prepozitiile, elementele de legatura ale cuvintelor in propozitie. Exista deci o legatura intre nivelul de verbalizare si reprezentarea grafica.
Acum Dani iti poate arata si desena si umerii, coatele, pulpele, genunchii, gambele, gleznele, talpa piciorului. Copilul trebuie invatat ca in gura sunt dintii, limba si chiar saliva, chiar daca de cele mai multe ori nu se vad intr-o poza, desen.
La varsta de 3 sau 4 ani, copilul trebuie incurajat sa deseneze, cum poate, dar mai ales tot ce se poate. Trebuie sa va indemnati copiii sa deseneze cat mai detaliat, in acest mod va puteti da seama de cat de bine cunoaste schema corporala proprie dar si a celorlalti.
Explicati-le ca sunt foarte multe parti ale corpului mai putin vizibile dar la fel de importante ca si cele mari, de exemplu articulatiile .
Dani a desenat cu placere de la 2 ani si jumatate. Partile importante, mari ale corpului, erau mereu bine reprezentate, adica ma refer la cap, corp, maini si picioare. Am observat ca aceasta reprezentare, fara elementele de legatura, gat, brate, a durat pana aproape de 3 ani si jumatate. Dupa aceasta varsta a inceput sa le deseneze si pe acestea clar, si am realizat ca au inceput sa apara o data cu prepozitiile, elementele de legatura ale cuvintelor in propozitie. Exista deci o legatura intre nivelul de verbalizare si reprezentarea grafica.
Acum Dani iti poate arata si desena si umerii, coatele, pulpele, genunchii, gambele, gleznele, talpa piciorului. Copilul trebuie invatat ca in gura sunt dintii, limba si chiar saliva, chiar daca de cele mai multe ori nu se vad intr-o poza, desen.
21 April 2013 at 11:32
Hey there, You have done an excellent job. I'll certainly digg it and personally suggest to my friends. I'm sure they'll be benefited from this web site.
Also visit my site :: bmi calculations