twitter
rss

1. Mircea are un accident la baie si iese plangand, cu sosetele ude si strigand dupa bunica. Bunica, deja satula de lipsa lui de atentie, il cearta si il ameninta ca de data nu-l mai schimba, ca trebuie sa isi aprinda lumina cand merge la baie si sa fie mai atent.

Suparat, isi arunca demonstrativ hainele pe hol si intra in camera lui, jumatate dezbracat. De unde striga ”Tataaaa! Vino si schimba-ma! Bunica nu e buna de nimic!”. Normal, bunica suparata, el incapatanat, isi cere greu scuze mustacind, mai mult din cauza ca il certase tata.

2. Dani si Mircea se joaca pe covorul din biblioteca, tot cu sinele si locomotivele (eterna obsesie pentru trenuri). Tata le spune ca sunt cei mai frumosi copii din lume, ei sunt mandri si de acord.

Tata: Cine sunt cei mai frumosi baieti din lume?
Dani: Noi suntem. Eu si cu Mircea.
Tata: Dar cine este cel mai frumos? Tu sau Mircea?
Dani: Eu sunt!
Mircea: Ba eu sunt!

Si repede se trasforma intr-o serie dubla de eu-eu-eu-eu si tot asa.

Tata: Si cine este cel mai urat baiat din lume?

La care Dani, repede, ca sa castige intrecerea:

Eu suuuunt ! Aaaaa, tata, m-ai pacalit! Ti-arat eu tie! M-am saturat de glumele tale. Pleaca de aici.

Revine dupa doua minute cu o replica:

Dani: Cine are mustata, eu sau tu? Ha ha, tu ai, deci te-am pacalit!


0 comments:

Related Posts with Thumbnails