twitter
rss

Am primit o leapsa, cu dedicatie, de la Cinabru si m-am gandit sa-i raspund.

1. Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau indoiti paginile?

De obicei tin minte numarul paginii, dar folosesc si semne de carte improvizate, niciodata nu indoi colturile.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă "da" care a fost aceasta?

Da, am primit Origami, de Paul Jackson.

3. Cititi in baie?

Cam da, asa recuperez.

4. V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si daca "da" care ar fi fost aceasta?

Da, despre Dani.

5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi?

Sunt binevenite, mai ales colectiile pentru copii, pe care le adun cu grija.

6. Care este cartea preferata?

Nu am o carte preferata, mi-au placut mai multe si culmea majoritatea de psihologie.

7. Va place să recititi unele carti si care ar fi acestea?

Sunt genul care nu reciteste o carte.

8. Ce parere ati avea de o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?

Mi-ar placea o intalnire cu ei si sigur as pune intrebari legate de cartile lor.

9. Va place să vorbiti despre ceea ce cititi si cu cine?

Asta da, oricand si cu oricine vrea sa asculte si sa cunoasca.

10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi?

De obicei o reclama bine facuta sau o mica pledoarie din partea stim noi cui.

11. Care credeti ca este o lectura "obligatorie", o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?

Recreatia mare, sa-si aduca aminte cum era in vremea copilariei mari, sau daca nu au avut parte de una minunata, sa o retraiasca in varianta asta.

12. Care este locul preferat pentru lectura?

Pe balcon, in tinerete, acum in varful patului, de obicei la 12 noaptea.

13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?

Prefer linistea.

14. Vi s-a întâmplat sa cititi carti in format electronic?

Da, desi e cam incomod, ma dor ochii.

15. Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?

Orice carte este binevenita.

16. O carte este pentru mine... Cum ati descrie o carte?

O cutie cu minuni, o lampa fermecata sau un desen care se contureaza treptat.

2 comments:

  1. Frumos, multumesc pentru raspunsuri. Cred ca e si prima ta leapsa, nu ? Sau ma insel. Pacat ca nu ne situam pe aceeasi lungime de unda - tu cu lucrari de specialitate, eu cu beletristica.

  1. Da, prima leapsa despre carti, am mai primit una despre culori: albastru versus roz.

    Chiar daca nu citesc toate cartile, macar mi le povestesti tu.

Related Posts with Thumbnails