twitter
rss

Dupa o vacanta atat de lunga, a venit si timpul sa ma distantez putin de Dani, asa ca i-am spus ca trebuie sa ma intorc la servici, cu tata. Dani nu e prea incantat de perspectiva si incepe sa se roage:
-Nu peci nicaiei, stai toata ziua cu mine.
Dupa ce asculta iar argumentele de genul Avem nevoie de bani imi arata solutia:
-Am eu bani, in pocu-porcu pusculita.
Iar cand aude ca tot nu ma poate face sa ma razgandesc, apeleaza la ultima strategie:
-Eu leg picioaele si nu poti megi-mergi la gaici-servici. Te-am legat de catagu -catargul ala ( influenta lui Peter Pan si Tom si Jerry).
Si dupa ce eu tot nu renunt la idee, se consoleaza singur:
-Tu, mama, te intoci-intorci mai epede-repede de la gaici-servici decat tata, la ora de panz-pranz si tata vine seaa-seara cand se face oa-ora 8.

Ma uimeste cat de persuasiv poate deveni, cat de bine isi argumenteaza pozitia. In acelasi timp foloseste fraze formate din mai multe propozitii.

6 comments:

  1. Eu zic ca se descurca...

    :)

    La Multi Ani!

  1. Multumim.
    La multi ani si d ela noi!

  1. O sa se obisnuiasca el si apoi o sa-ti zica el tie "pleaca, du-te". va pup

  1. Sa inteleg ca esti sensibila la persuasiunea de gen ? De retinut :)

  1. @ zmeura: atasamentul excesiv este o problema a lui Dani, dar poate cu timpul se va mai obisnui.

    @ cinabru: ce anume doreste domnu sa mai cumpere si are nevoie de aprobarea mea?

  1. Carti, tutun, o fata. Din astea, de-ale gurii.

Related Posts with Thumbnails