twitter
rss

1. Cum dupa sarbatori cei doi au avut o mare surpriza, primind de la profesoara lor de inot doi iepurasi mari de ciocolata alba - la care Dani a salivat direct - au fost foarte ocupati sa ii devoreze. Mircea s-a plictisit repede si a revenit la Kinder, iar Dani isi asteapta nerabdator fiecare portie de iepuras. Intr-o zi, cand ne pregateam sa plecam la o evaluare, i-am dat o bucata consistenta de iepure. O ia, se linge teatral pe buze, si imi declara: mama, acum ma ospatez.

Interesant e ca de cand urmareste Scooby Doo, Pantera Roz si alte desene cu multe dialoguri a inceput sa imi demonstreze achizitii si inovatii de limbaj mereu surprinzatoare. Sunt utile si desenele la ceva.

2. Mircea, acum cateva zile, dornic sa scape de tata din biblioteca. Vine pisicindu-se si ii spune: poti sa-mi faci un serviciu? Sigur, pui, ce ai nevoie?
Cu gesturi de magician si aproape strigand: Dispari de aici!
Abia a doua zi ne-am dat seama ca furase replica dintr-un episod Tom si Jerry.

3. Tot Mircea, de cand are pat de baiat mare (i-am extins patutul Ikea) este foarte preocupat de cum doarme fiecare. Si a ajuns la concluzia ca tata, care mai atipeste in patul lui Dani, doarme ca un vultur. Adica doarme singur si peste tot. Tata doarme ca un vultur, intelegi?


0 comments:

Related Posts with Thumbnails