twitter
rss

Degetelele

Eu am zece degetele
Eu am zece degetele
Ce-am voie sa fac cu ele?
Ce-am voie sa fac cu ele?

Sa le bag in nas? NU!
Sa le pun inele?DA!
Sa te pisc de obraz?NU!
Sa pictez cu ele?DA!

Eu am zece degetele
Eu am zece degetele
Ce-am voie sa fac cu ele?
Ce-am voie sa fac cu ele?

Sa le bag in sos? NU!
Sa mangai pisica?DA!
Sa le-ntep cand cos?NU!
Sa ajut bunica?DA!

Eu am zece degetele
Eu am zece degetele
Ce-am voie sa fac cu ele?
Ce-am voie sa fac cu ele?

Sa manjesc peretii?NU!
Sa cant la pian?DA!
Sa ma joc prin balti?NU!
Sa duc un ghiozdan?DA!

Stiu cu zece degetele
Stiu cu zece degetele
Ce-am voie sa fac cu ele
Ce-am voie sa fac cu ele!


Cantecul numerelor sau De-a v-ati ascunselea

Unu, doi, trei
Fuga dupa ei!
Stai cu fata la perete
Numara pe indelete!
Patru, cinci
Ne pitim aici
1,2,3,4,5
Ne pitim aici!
Sase, sapte
Spune mai departe,
Opt, noua, zece
Peste nu se trece!
Cine nu e gata,
Il iau cu lopata!
Ding, dang, dung
Iesi afara tu
Ai spart oalele
Si-ai mancat sarmalele!-bis

1 comments:

  1. I'm not sure why but this web site is loading extremely slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll
    check back later on and see if the problem still exists.


    Feel free to surf to my web site :: home cellulite treatment

Related Posts with Thumbnails