twitter
rss

Daca as fi o mica floare
Pentru mine ai fi soare.
Te-as iubi ziua intreaga
Tu-mi esti cea mai draga.

Daca as fi un fulg de nea
M-as ascunde-n palma ta
Si topindu-ma in ea
Te-as saruta.

Refren 1
Dar cand nu esti cu mine
Sunt trista stii bine
Iar gandul meu la tine zboara.
Doar tu stii ce-mi place
Vreau sa ma strangi in brate,
Totul este bine
Cand esti cu mine.

Refren 2
Tu mama esti cea mai frumoasa
Mama si cand esti furioasa.
Mama, iti promit
Ca nu te voi mai supara.
Tu mama, astazi ziua intreaga
Tu-mi esti cea mai draga.
Mama te iubesc si
Imi doresc dragostea ta.

Chiar acum de ziua ta
Pregatesc cu drag ceva:
Prima mea prajiturica
Chiar daca sunt mica.

Chiar daca nu-s furnicuta
Sunt la fel de harnicuta,
Ca am cui semana,
Sunt ca mama mea.

Refren 1
Dar cand nu esti cu mine
Sunt trista stii bine
Si gandul meu la tine zboara.
Doar tu stii ce-mi place
Vreau sa ma strangi in brate.
Totul este bine
Cand esti cu mine.

Refren 2
Tu mama esti cea mai frumoasa
Mama si cand esti furioasa
Mama iti promit
Ca nu te voi mai supara.
Tu mama, astazi ziua intreaga
Mama, imi esti cea mai draga
Mama, te iubesc si
Imi doresc dragostea ta.
Mama!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails