twitter
rss

Din data de 30 mai si pana pe 26 iunie, in parcul Moghiros, Teatrul Tandarica a oferit reprezentatii in cortul lor albastru, in cadrul programului Teatru Itinerant.

Cum pe majoritatea le vazusem deja, am optat pentru Lampa lui Aladin. Si sincera sa fiu mi s-a parut foarte reusita, aceasta combinatie de actori, proiectii animate si marionete.

Dani si Mircea au fost foarte incantati si au stat nemiscati cat a durat piesa.Pana sa inceapa reprezentatia, Dani s-a aventurat sa vorbeasca cu un bunic, iar eu stateam si ascultam cu cata nonsalanta ii explica cum am mai fost la teatru, ca buni s-a dus la cumparaturi si de asta nu a putut veni si ea.

Am nimerit intr-un grup de prichindei, de gradinita, neastamparati, care-si miscau piciorusele mereu.

Mi-as fi dorit sa ajungem de mai multe ori, dar am avut multe examene. Am impresia ca teatrul se va muta in Parcul IOR, restul verii. Poate ajungem si pe acolo.

Oricum, baietii s-au balacit tot timpul in piscina, au mancat inghetata si s-au jucat pe calculator niste jocuri foarte complicate cu Tom si Jerry, de constructie, de rapiditate, de orientare in spatiu.

De abia astept sa mergem la mare, in tabara, la sfarsitul lunii iulie, nu mai am rabdare.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails