twitter
rss

Cu asta ne-am distrat noi aproape toata luna aprilie, mai intai a aparut la Mircea si apoi la Dani.

La Mircea a fost o forma mai usoara, cu maxim 30 bubite pe corp, e adevarat destul de mari, iar la Dani o forma foarte agresiva, cu stare de rau si febra cam 4 zile. Nu mai spun de bubitele care i-au cotropit tot corpul, mici si insistente.

De scarpinat nu s-au prea scarpinat pentru ca am avut o pudra foarte buna, cu oxid de zinc, cu care ii varuiam de doua ori pe zi, dimineata si seara.

Mi-as fi dorit sa le iasa la amandoi in acelasi timp, dar saracul Dani a stat sechestrat in casa cu Mircea, desi nu-i aparusera inca bubitele. Am crezut ca pana la urma nici n-o sa mai faca varicela, dar fix de Paste, s-a pictat instant cu bubite.

Imi amintesc de o zi, in care l-am luat pe Dani la cumparaturi, in timp ce Mircea ramasese acasa, putin bosumflat dar constient ca bubitele alea sunt de vina pentru izolarea lui. Am plecat sa cumparam gogosi. Dani a mancat-o pe a lui chiar pe strada, si in timp ce ne uitam la tramvaie, la capatul lui 41, mi-a spus foarte sincer si spontan:
- Sunt foarte fericit ca m-ai luat cu tine.

Am simtit o mandrie enorma, o bucurie extraordinara, pentru ca asteptam acest lucru de mult timp, sa-si exprime sentimentele pozitive( pe cele negative le exprima de mult: sunt suparat, ma deranjeaza, mi-e frica etc).

Evident, nici la gradinita nu i-am putut duce, asa ca s-au jucat amandoi, in casa, cu toate jucariile, s-au uitat la desene animate, s-au jucat pe calculator.

Dani a inceput sa scrie, pe tablita magnetica, cuvinte in limba engleza, toate preluate din jocurile de pe calculator: Tom, Jerry, easy, hard, play, go si multe nume proprii din Thomas, trenuletul.

Mi-a luat ceva timp sa-l conving pe Dani sa accepte ideea ca si el s-a imbolnavit, nu avea rabdare sa astepte sa-i treaca.

Ma bucur ca acestea sunt deja de domeniul trecutului. De saptamana trecuta am reintrat in normal, au mers la gradinita.

2 comments:

  1. Ooo, bine ca ati scapat. Noi nu am trecut prin astea inca... dar mi-e groaza...

  1. Da,am scapat, dar a trecut greu timpul, noroc ca au fost amandoi si s-au jucat intre ei.

Related Posts with Thumbnails