twitter
rss

Pentru ca baietii sunt iar raciti, mai ales Dani, nu mai mergem nicaieri. Noroc ca vineri am trecut putin prin Cismigiu sa vedem cum impodobesc bradul de la intrarea din bulevard. Dani a fost impresionat de marime dar si de faptul ca toate ornamentele erau argintii si straluceau foarte frumos in soare. Iar pe alei erau montate cabane cu obiecte diferite: turta dulce, ornamente, haine, jucarii din lemn.

N-am scapat fara sa luam macar niste obiecte din lemn, o buburuza pentru Dani si un fluturas pentru Mircea.

A ramas sa mergem si intr-o seara, cand dau drumul la beculetele din oras, sa admiram luminile si ornamentele.

Pana atunci, stam iar in casa cu siropuri, alifii, batiste, ceaiuri. Ne uitam la DVD, la desene animate, pictam, coloram, strang constiinciosi banuti in pusculitele lor porci si mai ales incearca sa fie cuminti. Se joaca cu casuta piticilor si fac curat in ea, aranjeaza masa si mai ales pun cadouri pe dulap( Dani a vazut pachetele de pe dulapul nostru si s-a cam prins ce e acolo).

Ca sa-i mai distrez, le-am instalat iar cortul in biblioteca si sunt foarte fericiti. Cand se vor plictisi si de asta, le voi pune piscinuta gonflabila si o voi umple cu mingii si perne.

Trebuie mereu sa le dau cate ceva de facut, sa inventez jocuri.

4 comments:

  1. Cum era ? Nu-si dau seama copiii ce e pe sifonier, in pachetele alea colorate, nu ? Ce sa faci daca ai doi baieti destepti :)

  1. Asdta este, o sa schimbam hartia de cadouri. Noroc ca nu sunt toate cadourile puse pe sus.

  1. E bine sa rezisti destoinic. Parca imi transmiti si mie putina putere, ca eu am cam obosit... deja.

  1. Pai o faci ca sa mai schimbi rutina, ca altfel te blazezi de tot.

    Urmeaza bataia cu baloane.

Related Posts with Thumbnails