twitter
rss

Pe data de 19 noiembrie a avut loc conferinta de presa iar pe 21 noiembrie a avut loc deschiderea oficiala a noii clinici medicale Maria, in Bucuresti. La deschidere am participat si eu si sotul meu.
Despre ce este vorba? Aceasta clinica isi propune, pe langa tratarea problemelor de logopedie si problemelor emotionale ale copiilor de orice varsta, oferirea unor terapii specifice pentru recuperarea copiilor cu autism, ADHD si Down.

Clinica dispune de mai multe cabinete de terapie individuala, cabinete de terapie de grup, sala de kinetoterapie si de spectacole, sala pentru terapie ocupationala si artterapie, sala de asteptare pentru parinti.
Aici, un copil diagnosticat cu autism va putea beneficia de terapie cognitiv-comportamentala, terapie logopedica, kinetoterapie si terapie ocupationala iar grupurile de terapie ii vor asigura o mai buna integrare in gradinita sau scoala.

Locatia clinicii este centrala, la o statie de tramvai de Piata Sf Vineri, zona Unirii, pe o straduta cu case vechi, Iuliu Valori nr 13 A.

Cladirea este moderna, beneficiind de aparatura electronica de ultima generatie, mobilier nou si adaptat special nevoilor copiilor, multe materiale didactice, spatii special amenajate pentru copii( inclusiv bai) dar si pentru adulti cu dizabilitati fizice.

Mie mi-a placut foarte mult ceea ce am vazut acolo dar mai ales am incredere in psihologii care lucreaza acolo. Unul dintre ei este dna psihoterapeut si logoped Elena Grigoras, cu care am colaborat timp de 5 ani si jumatate in procesul recuperarii si integrarii lui Dani in scoala. Colaborare care de altfel continua si cu siguranta va mai continua inca mult timp, tinand cont ca in cazul copiilor cu autism, este vorba de aproape toata viata, poate nu in fiecare zi, dar macar in perioadele mai dificile ale viitoarei adolescente.
La deschidere au participat doctori neuropsihiatri infantili, am recunoscut-o acolo pe dna Stefanescu, de la spitalul Municipal, am cunoscut-o pe dna doctor Bobe.Au fost de asemenea medici de recuperare, psihoterapeuti si psihologi care lucreaza cu copii cu autism si ADHD.

De saptamana viitoare, Dani va participa la cursuri de dezvoltare personala si de teatru, pentru a invata sa vorbeasca mai degajat si mai tare in public.

Terapia va fi realizata in colaborare cu medicii psihiatrii si pediatri din clinica.

Urmatorul scop al doamnei Anca Florentina Popovici, asociat principal al clinicii, va fi infiintarea unei scoli de meserii pentru copiii cu autism si ADHD, in functie de abilitatile si deprinderile lor innascute, care vor fi valorificate la maximum.

Urez acestei clinici cat mai multe cazuri de succes!

5 comments:

  1. Medical Center www.qmed.ro

  1. As stated by Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh an average of 19 KG less than us.

    (By the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    BTW, I said "HOW", and not "WHAT"...

    TAP on this link to discover if this short test can help you discover your true weight loss possibilities

  1. MAGIA ALBA ESTE UN SALVATOR AL VIEII SI TE ASIGUR DE ASTA.
    Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
    { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +2349046229159
    +3550685677099

Related Posts with Thumbnails