twitter
rss

Am primit pe mail, o invitatie din partea Asociatiei studentilor de la drept si a Asociatiei Puzzle Romania, pentru data de 15 decembrie, adica ieri, ora 16:00, invitatie careia i-am dat curs.

Ne-am strans foarte multi copii, pe unii nu i-am vazut niciodata, pe unii de cateva ori. Dani si Mircea s-au repezit in burlanul de panza si sarme, au monopolizat masinutele mari.

Din pacate, Mosul a cam intarziat, si copiii au devenit nerabdatori. Noi am coborat la kinetoterapie, la etajul 1, unde aveam ora saptamanala, de la 17:00 la 18:00. Asa ca si-au consumat energia in mod constructiv si am urcat chiar la fix, cand a sosit Mosul.

Mircea ii tot dadea tarcoale Mosului, se uita curios pe sub barba lui. Mircea s-a rusinat de tot si nu i-a spus Mosului nici o poezie, de fapt doar il urmarea pe sub sprancene, cu manutele bagate intre picioare. In schimb a fost foarte vioi cand a venit vremea sa-si primeasca cadourile.

Dani, la fel ca si Mircea a vazut pentru prima oara un Mos costumat. Dar Dani a fost mai linistit, a spus frumos poezia, a stat la poze.

Dupa eveniment, a trebuit sa-i explic cum e cu Mosii astia mai multi, pentru ca Dani mi-a spus ca asta nu a fost cel adevarat. I-am explicat ca exista un singur Mos, batran, care vine in seara de Craciun, iar ceilalti, adica cel de la Asociatie, si cel de gradinita sunt de fapt niste ajutoare, niste spiridusi imbracati in costum de Mos Craciun, care-l ajuta pe adevaratul Mos.

Oricum cadourile au fost consistente, multe dulciuri, suc, chiar si un joc interesant.

Cand voi reusi sa descarc pozele, voi pune cateva si aici.

1 comments:

  1. Da, e ciudat cu atatia Mosi. Pentru noi, primul a fost cel de la serbarea de la gradi, dar cred ca dupa ce o sa vina acasa, copii vor crede ca Mosul vine asa la doua saptamani. :))

Related Posts with Thumbnails